Body jewelry

Body Tattoo – blog about tattoo art

Body Tattoo – blog about tattoo art
Latest tattoo news, tattoo ideas, tattoo pictures, tattoo videos.

How to Get a Tattoo : How to Use Tattoo Guns

July 16th, 2010


Learn how to use tattoo guns withexpert tips on tattoo artists in this free body art video series. Expert: Shotsie Gorman Contact: www.ShotsieSoulSigning.com Bio: Shotsie Gorman is one of the most known and successful Tattoo artists in the USA. His level of Tattooing spread his name well through the American and the International media. Filmmaker: Danniel Fishler

Be Sociable, Share!

25 Responses to “How to Get a Tattoo : How to Use Tattoo Guns”

  1. comment number 1 by: zakkdodge

    some artists use small peices of a paper towel instead of a grommett bc its more adjustable for whatever they might go for.

  2. comment number 2 by: mugsyy

    @zeffman99 he says this guy cant tattoo and he better omg, after 6 months go look at his tattoos line work is shit now look at this master right ok this zeffman is a total dick and has no clue , he the kind that gives us a bad name, he been tattoing for 6 months and things he knows it all , he goes on about tissuess

    ??? think cause he usess one every night for his daily wank.

  3. comment number 3 by: zeffman99

    @mugsyy you talkin to yaself man bit wacked out are ya hahahahahaha told you your a dopey fuck pmsl

  4. comment number 4 by: mugsyy

    @zeffman99 ohh he not letting me post , which proves he knows fuck all

  5. comment number 5 by: zeffman99

    @mugsyy doesnt take 10 fkn years to learn how to put a grommet on but in your case there might be an exeption you dopey fuck…

  6. comment number 6 by: zeffman99

    @mugsyy Yes dikwad?? need to learn somethin about grommetts?

  7. comment number 7 by: mugsyy

    @zeffman99

  8. comment number 8 by: zeffman99

    @mugsyy Its cunts like you that just dont get it…..tell me why he uses a tissue then BIGMOUTH …i’ll tell ya its cause he is resusing them or not at all and taking the cheap way out…so go on…tell me why they have to use them…..hmmmmm im waiting? ANYONE TELL ME WHY YA NEED TISSUES FOR YA GROMMETTS???…

  9. comment number 9 by: mugsyy

    @mugsyy i said on top dumb fuck , i give up with you, omg yeah so what you know they come in diffrent colours, wow i didnt know that (NOT) show me hard and soft ??

  10. comment number 10 by: mugsyy

    @zeffman99 cause u been tattooing for 6 months dont start acting if you know it all you got long way to go, i have had grommets that need a little surigal tape to keep needle bar tight. look up his name you got a long way before you even half as good as him. it aint about putting the grommet on and why ask you when u think he is wrong when alot do it kat , garver tim h i can go on and on , but shit forgot you been tattooing 6 months and thay only been doing it over 10 years.

  11. comment number 11 by: Heylel444

    With the proliferation of dirty fuckin’ scratchers around, why the hell would you give them instructions on how to take work away from you?!?! Delete all of your “how to tattoo” videos you dumb ass! You’re taking work away from ALL of us professional tattooists who have gone through a proper apprenticeship and years of hard work and certification and licensing! FUCK YOU!!!

  12. comment number 12 by: zeffman99

    @mugsyy so PRO he uses tissues pmsl….the only reason he’s got a big name is that he’s been doin it for years that doesnt mean to say doin it “right” you can see by his technique he’s a bodgey cunt…still need help with them grommets?? hahahaha

  13. comment number 13 by: zeffman99

    @mugsyy a grommet that isnt tight?? dude i have extra hard grommets and they are extra tight i bet you didnt even know they came in 2 styles hard and soft…my grommets are fine, they also come in other colors fyi…i put my grommets on the machine and what do ya know!! they fit perfect!!! howz that for cool…if you need any more help on how to put a grommet on let me know hahahahaha

  14. comment number 14 by: mugsyy

    @zeffman99 this guy is a total pro he a big name in tattoo buisness, so i think you have no clue and should stfu.

  15. comment number 15 by: mugsyy

    @zeffman99 yeah i have used grommet u tool and some aint that tight that why u may have to use somthing else on top of grommet or inplace.i take you have not used them.

  16. comment number 16 by: bigednycles

    @TheTruco503 you 110% right and much time you put in so you get that steady hand and drawing so you know where to shade in a drawing there plenty of guys who work in studios a cant draw or tat for shit

  17. comment number 17 by: XxViolentByDesignxX

    That’s a very unorthadoxed way of loading a needle into the tube…

  18. comment number 18 by: beavermongoose

    “(its not about the art or anything its about how clean´╗┐ you work
    luxury619)” Dumbass! I wanna tattoo you with that premise in mind!

  19. comment number 19 by: ninjasuzuki

    I cant see shit cuz of your fat hand!

  20. comment number 20 by: TattooMarvel

    you mean the rubber bands? most artists will change their bands depending on how often the machine is used, bands can become weak and can run the possibility of producing lower quality work.

  21. comment number 21 by: MrOlz2

    i’ve had a few tattoos, i don’t know fuck all about being a tattooist, and its probably a stupid question but what happens if the elastic band stretches etc ?……

  22. comment number 22 by: mikeyjamie27

    to zeffman it doesnt fucking matter if he uses the gromets or the tape.. look at kat von d she uses tape on her shit to
    as long as the needle stays in place and isnt bouncing around it doesnt matter what you use
    learn some shit before you start talking

  23. comment number 23 by: naturalherb

    not cool that he touches his glasses with the glove,

  24. comment number 24 by: zeffman99

    dude have you ever put a grommet in?? lmao there is NO room for tissue, grommets ARE made for a tight fit..you DONT need tissue for grommets..you tellin me he needs tissue hahaha..yeh he’s real pro isnt he pffft not…tissue hahahah what a joke

  25. comment number 25 by: mugsyy

    @zeffman99 alot use cotton wool tape and somtimes it can be over the grommet 2 have tighter fitting,

Leave a Reply

You must be logged in to post a comment.